Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ!!!ΞΕΡΗ ΤΡΙΑΔΑ+2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ,3 ΣΤΑ 4 ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ!!!




αρρωστακια μου,οτι κ να λεμε,οι νικες συνεχιζονται!
ο ζανο εδωσε ξερη τριαδα κ περασε ΑΤΟΦΙΑ,
κι εγω μπορει να μην τα καταφερα στην δυαδα μου,ελεω αιντχοβεν(ειλικρινα μετα το χ της αλκμααρ με την τβεντε,στο ημιχρονο της PSV,ημουν σιγουρος για το διπλο)αλλα και τα 2 συστηματακια που δωσαμε-απο ενα εγω κ ο ζανο-επιασαν 3 στα 4 κ εκλεισαν θετικα!
η μερα πηγε ακριβως οπως τα λεγαμε..θεμα χημειας καθαρα..θα μπορουσα να εχω αλλαξει αποψη,γνωμη και διαισθηση στο ματς της αιντχοβεν κ να ειχα επιλεξει αρσεναλ(ηρθε κ οβερ) η βαλενθια,η παρμα η οτιδηποτε..δυστυχως χασαμε το απολυτο απο μια ξωφαλτση μπαταρια..
ας ειναι..κανενα παραπονο!!
η ψυχολογια μας μετα κι απτο σημερινο ειναι στα ουρανια..
συνεχιζουμε,ανασκουμπωνομαστε-οπως παντα-και παμε για ταυριανα καθως κ για τα επομενα!!!!
εδω θαμαστε λοιπον αυριο απο νωρις να δουμε τι ψαρια θα εχει κ το αυριανο μας καλαθι...
ευχομαι σε ολους καλοφαγωτα κ εις το επαναπονταρειν!!!!
και μην ξεχνατε...
ο τζογος δανειζει...
δεν χαριζει....

νικος-αρρωστακι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου