Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ EURO 2012

Καλημερα σε ολους. Σε ρυθμους γιουρο μπαινουμε σιγα σιγα και ολοι λιγο πολυ στις παρεες μας συζηταμε ποιος θα το παρει, ποιος θα ειναι ο πρωτος σκορερ, ποια τα ροστερ των ομαδων (σημερα τα ροστερ των ομαδων ειναι ηδη στο μπλογκ).
Εγω σημερα θα εκφρασω τις σκεψεις μου και τα πονταρισματα μου για τα ειδικα στοιχηματα του γιουρο.

ΝΙΚΗΤΗΣ EURO 2012

Τα δυο μεγαλα φαβορι ειναι γερμανια και ισπανια και λογω ροστερ  και λογω οτι για την γερμανια ειδικα το γιουρο διεξαγεται στην "γειτονια" της.
Θα πονταρω το αουτσαιντερ την ολλανδια με μεση τιμη αυτη την στιγμη 7,50. Η ολλανδια χωρις πολλες αλλαγες στο ροστερ σε σχεση με το μουντιαλ που εφθασε στον τελικο και εχασε απο την ισπανια χωρις να ειναι χειροτερη. Με ποδοσφαιριστες αξιολογους σε ολες τις γραμμες και ειδικα απο την μεση και μπροστα ειναι φωτια με παικτες που μπορουν να σκοραρουν ανα πασα στιγμη ( σναιντερ, αφελαι,  φαν ντε φααρτ, φαν μπομελ, χουντελααρ, φαν περσι, καιτ, ρομπεν,  ντε γιονγκ).

ΟΛΛΑΝΔΙΑ  7,50


ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ

Εδω θα παω με το φαβορι. Εχω την αποψη οτι η γερμανια θα προχωρησει αρκετα στην διοργανωση και οτι ο κυριος εκφραστης των επιθεσεων θα ειναι ο μαριο γκομεζ (ειχε και ρεντα ολη την χρονια).  Ενω σε ολλανδια πιστευω οτι θα υπαρχει πλουραλισμος στα γκολ και στην ισπανια θα υπαρχει και πλουραλισμος και δεν ειμαι σιγουρος αν ο γιορεντε (αν ειναι ο βασικος φορ της ισπανιας) μπορει να παρει στην πλατη του την επιθεση της ισπανιας.

ΓΚΟΜΕΖ   9,00

ΠΡΩΤΟΙ ΣΚΟΡΕΡ ΟΜΑΔΩΝ (ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ)

Στο διαδικτυο υπαρχουν στοιχηματα και για τους πρωτους σκορερ των ομαδων διαλεξα τρεις που μου γεμιζουν το ματι και πιστευω οτι θα με δικαιωσουν.  Για την γερμανια τα εχω γραψει παραπανω γκομεζ.
Στην σουηδια νομιζω δεν υπαρχει αλλη επιλογη απο τον ζλαταν ιμπραιμοβιτς στο 3,25 περιπου.
Στην ιταλια φαβορι ειναι ο μπαλοτελι αλλα θα παω με το αουτσαιντερ που εχει κανει σουπερ χρονια με την ουντινεζε ντι ναταλε στο 6,50

ΓΕΡΜΑΝΙΑ  ΓΚΟΜΕΖ 3,60
ΣΟΥΗΔΙΑ  ΙΜΠΡΑΙΜΟΒΙΤΣ  3,25
ΙΤΑΛΙΑ  ΝΤΙ ΝΑΤΑΛΕ  6,50

ΖΑΝΟ

ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΟΣΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΟΣΤΟΣ,ΒΟΗΘΑΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου