Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

KAI ΞΕΡΗ ΔΥΑΔΑ ΤΑΜΕΙΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ 5 ΣΤΑ 6 ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!!!ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

ταμεια αρρωστακια μου!!
η δυαδα με αποδοση 2,95(διαδικτυακα)εγραψε και στο καπακι ..ΚΑΙ 5 ΣΤΑ 6 στο συστημα!!!!
αν στην οξφορντ εμπαινε αλλο ενα γκολ,τωρα θα μιλουσαμε για τεραστια νικη!!αλλα κι ετσι δεν χαλιομαστε!!!με ενα μικρο παρασκευιατικο διαλλειματακι,γυρισαμε στις νικες και αυριο μπαινουμε ακομη πιο δυνατα για ταμειο!!!
λυπαμαι μονο για οσους τιμησαν την τριαδα οπαπ με τον ασσο της φιτεσε που δυστυχως δεν επαληθευτηκε,αλλα περαν αυτου,ισως ειναι η μεγαλυτερη αποδειξη του για ποιο λογο εγκαταλειψαμε εδω κ χρονια τα ''στραγγαλιστικα''μονοπατια του κρατικου οργανισμου!!!
καλοφαγωτα και τα σημερινα λοιπον κ ευχομαι να συνεχισουμε ξανα και ξανα,και ξανα...
καλο βραδυ αρρωστακια μου..
και μην ξεχνατε....
ο τζογος δανειζει.......
δεν χαριζει................

νικος-αρρωστακι

3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ,ΕΓΩ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ 5 ΕΥΡΩ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ,ΚΑΙ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΕΣΩ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕ 2ΕΥΡΑ ΚΑΙ 3ΕΥΡΑ ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΕΧΩ 82 ΕΥΡΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΕΣΥ.ΑΥΤΟ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ.ΑΜΑ ΕΙΧΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΔΗΛ.ΜΕ 100 ΕΥΡΩ(ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ)ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ 800.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΣ ΦΙΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω καλε μου φιλε,και εγω και τα υπολοιπα παιδια του μπλογκ.και σευχαριστουμε διπλα,οχι τοσο για τα κομπλιμεντα,αλλα γιατι επεσημανες το ποσο σεβομαστε ολοι μας εδω μεσα τα χρηματα του απλου κοσμου..που ειδικα στις μερες μας,ειναι πια πολυτελεια να ξοδευεις και το οτιδηποτε..να ειστε καλα,και σας ευχαριστουμε πολυ και παλι..εμεις δεν υποσχομαστε βουνα απο χρυσαφι,αλλα αληθινη προσπαθεια για καθε μερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβω για την προσπαθεια που κανετε παιδια αλλα νομιζω πως θα επρεπε να κρατατε και ταμειο για τις επιλογες σας γνωμη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή