Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!!!!!










αρρωστακια μου,καλημερα κ καλη κυριακη σε ολους!!
χθες δυστυχως μας στραβωσε η αρσεναλ κ θα καναμε..παπαδες!!ας ειναι..κατι πηραμε το μεσημερι συν τα 3 στα 4 απτο συστημα..ελπιζουμε σημερα για καλυτερη τυχη..
παω γρηγορα στα σημερινα διοτι κ σημερα ο χρονος πιεζει!!
βασικο σημειο οπως θα δειτε το οβερ 2,5 γκολ στην β βελγιου στο λομελ-ααλστ!!!σε τιμες απο 1,80 κ πανω,ειναι ακρως ενδιαφερον με την ταση που ηδη διαμορφωνεται απο νωρις!!!παμε να δουμε τι εχουμε λοιπον!!
ΒΑΣΙΚΗ ΔΥΑΔΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

ΒΕΛ2   ΛΟΜΕΛ-ΑΑΛΣΤ            ΟΒΕΡ 2,5 ΓΚΟΛ(1,80)
ΤΣΕ ΒΙΣΟΤΣΙΝΑ-ΣΠΑΡΤΑ ΠΡΑΓΑΣ           2


ΤΡΙΑΔΑ ΟΠΑΠ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

ΙΝΤΕΡ-ΚΑΤΑΝΙΑ            1
ΠΑΟ-ΑΡΗΣ                 1

ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ-ΒΕΡΟΙΑ   1Χ Δ.Ε.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3,4

ΠΟΝΤΕ ΠΡΕΤΑ-ΣΑΝΤΟΣ           2
ΛΟΜΕΛ-ΑΑΛΣΤ             ΟΒΕΡ 2,5 ΓΚΟΛ
ΛΑΣ ΠΑΛΜΑΣ-ΣΑΜΠΑΝΤΕΛ    ΟΒΕΡ 2,5 ΓΚΟΛ
ΛΙΟΥΝΓΚΣΓΚΙΛΕ-ΧΑΜΑΡΜΠΙ  ΟΒΕΡ 2,5 ΓΚΟΛ


καλη μας επιτυχια!!!
και μην ξεχνατε........
ο τζογος δανειζει.........
δεν χαριζει..................

νικος-αρρωστακι

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ?ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ.ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ 10 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ ΜΕ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ 2 ΕΩΣ 5 ΕΥΡΩ ΕΦΤΑΣΑ 108 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΗΓΑ 70 ΕΥΡΩ.ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ.ΕΓΩ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΦΙΛΙΚΑ
    ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ ΣΕΝΤΟΝΙ!!
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΗΔΕΙΕΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!
    ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή